FAQ – Συχνές Ερωτήσεις Απαντήσεις

Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

  • Από το κεντρικό μενού με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ πάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
  • Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά.

Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος παρέχονται μια πληθώρα προϊόντων, την οποία μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει άμεσα στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό ‘καλάθι αγορών’ σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο Ολοκλήρωση της Παραγγελίας  που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε στο επόμενο βήμα που θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο κατάστημα μας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τις παρακάτω δυνατότητες.

  • Να μας στείλετε ένα e-mail, που θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
  • Να μιλήσετε τηλεφωνικά μαζί μας

Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Στην εισαγωγική σελίδα του site μας υπάρχει στο κάτω τμήμα της σελίδας υπάρχει ο σύνδεσμος Παραγγελίες. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δυο τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:

  • Με e-mail 
  • Τηλεφωνικά

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το κατάστημα μας φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  • Επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας τηλεφωνικά
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής
  • Το ειδικό καρτελάκι του καταστήματος μας καθώς και οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος
  • Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του καταστήματος μας έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής. Οι τρόποι αυτοί είναι:

Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή. Επίσης, υπάρχει πάντα η δυνατότητα πληρωμής στο κατάστημα την ώρα της παραλαβής του προϊόντος.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς του καταστήματος μας.

Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;

Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και εκτελείται με ανακατεύθυνση στο ασφαλές περιβάλλον εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών του πιστωτικού ιδρύματος με το οποίο συνεργαζόμαστε.

Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεται το κατάστημα;

Visa, Mastercard

Πότε θα παραλάβω;

Προσπαθούμε να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. 

  • Μεγάλα Αστικά Κέντρα: (1-3) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)
  • Νησιά: (2-4) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)
  • Απομακρυσμένες και Δυσπρόσιτες περιοχές: (2-5) Εργάσιμες Ημέρες (εξαρτάτε από το φόρτο εργασίας της εταιρείας Courier)

*Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης υφίστανται από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί και έχει συσκευασθεί από την εταιρεία μας και όχι από την ημερομηνία και ώρα κατά την οποία πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας.

**Λογού καιρικών συνθηκών ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στην  παράδοση σε δυσπρόσιτες (βάσει της λίστας των δυσπρόσιτων περιοχών του courier) περιοχές της Ελλάδος.

Πως θα ανοίξω λογαριασμό;

Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή νέου μέλους δεξιά στο μενού συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Με την επιτυχή δημιουργία θα σας σταλεί ένα email με ένα link ενεργοποίησης, το οποίο θα ακολουθήσετε για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Αν χάσετε το email μπορείτε να το ξαναστείλετε κάνοντας login. Εκεί θα σας ειδοποιήσει ότι ο λογαριασμός δεν έχει ενεργοποιηθεί και θα σας δοθεί η δυνατότητα να ξαναστείλετε το email ενεργοποίησης.